[ LUGOS ] Sponzorski denar od PRONet-a za LUGOS

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Avg 23 08:39:52 CEST 1999

Darko Bulat wrote:

> Lahko, da ni moj problem toda denar, ki ga ta oseba ima pri sebi ni in
> ne more biti namenjen sponzoriranju LUGOSa. Videti je, da je prav po
> domace denar izrocen tej osebi, ko pa je prava pot sponzorirannja ta,
> da LUGOS in sponzorska firma podpiseta pogodbo o sponzoriranju, LUGOS
> izda racun, firma pa nakaze denar na Z.R. drustva.

Natanko tako. Ce firma sponzorira nekoga, potem pricakuje *racun*, da si bo
lahko zmanjsevala davcno osnovo. Ce je bil denar nakazan po domace, potem ni
uradnega racuna, potem je to prevara s strani nekoga in je potrebno bodisi vse
skupaj pozabiti ali prijaviti policiji.

P.S. O 20% provizije na racun "pridobitev sponzorja" pa nebi zgubljal

> besed. Podn od podna. A je taka danes mladina? Ze tolko skorumpirana?

Tezki managerji pobirajo % tudi od pridobivanja sponzorjev. Vendar poznam
drustva in klube, ki imajo zagotovo 10x-50x vecji priliv in nihce ne pobira
provizije. Osebno menim, da je pobiranje provizije pri tem denarju, v tem
primeru, kraja.

Vsem tistim, ki se postavljajo v vlogo ustanoviteljev ali odbora drustva ali
karkoli, je to v premislek. Naj si vzamejo cas za popoldanske ure, kako se vodi
drustvo (ali podjetje) in kako gre racunovodstvo. Ali pa se vse skupaj opusti in
se drustvo drzi na nivoju mail liste in obcasnih srecanj.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist