[ LUGOS ] Sponzorski denar od PRONet-a za LUGOS

gregor pipan gregor.pipan na ijs.si
Pon Avg 23 07:59:56 CEST 1999

Rok Krulec wrote:
> s cimer sem poravnal stroske nabave podaljskov, ki so zdaj last LUGOS-a.
> g.Marko Ferre mi je zatrdil, da bo preostanek denarja nakazal, takoj ko
> pride s pocitnic. Takrat sem tudi zadnjic slisal od njega, kljub temu da
> sem ga opominjal po e-mailu.

Saj ne da imam kaj za povedati, ampak to me tako spominja na kaksnega
parlamentarca. Ce se hoce iti tip politika (lepsa oznaka za ...... )
potem naj spoka kam drugam. ;]

You mean now I can SHOOT YOU in the back and further BLUR th'
distinction between FANTASY and REALITY?

Dodatne informacije o seznamu Starilist