[ LUGOS ] UPS

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Tor Avg 3 23:50:01 CEST 1999

Ivan Zilic wrote:

> Z elektroniko sem pa bolj domac in si upam napisati kaksen stavek. :-))
> Berem debato o UPSih in problemi, ki jih pisete, se mi sploh ne zdijo
> veliki. Ce bi bilo dovolj interesentov (recimo 5+), lahko pocaram vezje,
> ki bi se priklopilo na par LEDic UPSa in bi to stanje/spremembe posiljalo
> na RS-232 port v 'pametni' obliki - torej recimo 9600/8N1, v obliki nekih
> standardnih sporocil, kakrsne posiljajo tudi smart UPSi.

Samo, kaj bi s tem smart posiljanjem dumb podatkov pridobil?
Tri bistvene podatke, tj. izpad elektrike, sibko baterijo in prekinitev
kabla ter morebitno preobremenitev (kolikor jaz vem, ti LEDice kaj vec
informacij ne dajo) lahko detektiras tudi s preprostim branjem nekaterih
registrov serijskega porta. Direktno dostopne so namrec 4 linije (DCD
CTS DSR RNG). Dostopna sta tudi dva izhoda (DTR, RTS). To pa popolnoma
zadosca za osnovne (bistvene) funkcije UPS-a, ki so potrebne za varno
delovanje.
Saj ne recem, serijska komunikacija ima smisel recimo za posiljanje
izmerjenih vrednosti vhodne napetosti, napetosti baterije,
temperature... za kar je potrebnih nekaj merilnih vezij in je po mojem
mnenju to bolj sminkiranje kot kaj bolj koristnega.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist