[ LUGOS ] UPS

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Sre Avg 4 01:08:59 CEST 1999

> Berem debato o UPSih in problemi, ki jih pisete, se mi sploh ne zdijo
> veliki. Ce bi bilo dovolj interesentov (recimo 5+), lahko pocaram vezje,
> ki bi se priklopilo na par LEDic UPSa in bi to stanje/spremembe posiljalo
> na RS-232 port v 'pametni' obliki - torej recimo 9600/8N1, v obliki nekih
> standardnih sporocil, kakrsne posiljajo tudi smart UPSi.

Na serijskem portu lahko direktno uporabis 4 vhode in 2 izhoda,
napetost -12V,+12V . Tako uporabljajo tudi cenejsi UPS-i .
Ker nimas vec kot 4 LED oz. ne potrebujes vec kot 4 signale, bi
bilo to vezje pravzaprav odvec.
Iz LED se pretvori na nivo -12,+12 in na ser. port

Kako bi zgledalo neko enostavno vezje, mogoce opto-coupler z napajanjem
iz serijskega porta .

Med temi cenejsimi UPS ki nimajo serijskega porta,
kaksne informacije prikazujejo na ohisju, ali signalizirajo kdaj
je prazna baterija ?

---
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey
    WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/

Dodatne informacije o seznamu Starilist