[ LUGOS ] UPS

Ivan Zilic Ivan.Zilic na uni-lj.si
Tor Avg 3 23:15:01 CEST 1999

Zivjo !

To mailing listo spremljam nekaj mesecev in bil sem bolj tiho, ker o
Linuxu nimam toliko pojma, da bi si upal kaj pisati. A se pocasi ucim...

Z elektroniko sem pa bolj domac in si upam napisati kaksen stavek. :-))
Berem debato o UPSih in problemi, ki jih pisete, se mi sploh ne zdijo
veliki. Ce bi bilo dovolj interesentov (recimo 5+), lahko pocaram vezje,
ki bi se priklopilo na par LEDic UPSa in bi to stanje/spremembe posiljalo
na RS-232 port v 'pametni' obliki - torej recimo 9600/8N1, v obliki nekih
standardnih sporocil, kakrsne posiljajo tudi smart UPSi.

Cena je verjetno kljucnega pomena... odvisna bi bila seveda od dogovorjenih
zahtev. Osnovna ideja je ta, da bi pobiral signale paralelno iz UPSovih
LEDic, vezje bi napajal iz PCjevega napajalnika (+12V) in serijski izhod
iz tega vezja bi priklopil na PCjev serijski port.

Tako za orientacijo naj napisem, da bi tako vezje, kot izdelek prisel
(recimo) 5k SIT. Seveda bi bila nacrt in koda za mikrokontroler na voljo
zastonj, ce bi se kdo hotel sam lotiti izdelave...

Torej, ce koga zanima zadeva, naj mi pise.

                                        Pozdrav,  I+

Dodatne informacije o seznamu Starilist