[ LUGOS ] Potencialen vdor?

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sob Avg 14 22:35:18 CEST 1999

On Sat, 14 Aug 1999, Boris Benko wrote:

> Zdaj ce sumis, da ti je nekdo poskusal vdreti v masino in nisi siguren,
> kaj bi se lahko zgodilo, potem reinstaliraj masino, podatke seveda
> backupiraj in restavriraj na koncu. Potem pa malo pazi, kaj se na masini
> dogaja. Instaliraj si orodja, ki ti dajejo alarme na konekte, ki ti
> dajejo alarme, ce se v file sistemu pojavi kaksna cudna suidjana
> datoteka, ce se velikost datotek spremeni...

Jaz sem tudi na arnes dialupu, pa imam par reci, ki pazijo na porte,
in nikoli se nisem razburjal zaradi bedarij kot so portscani. Ce kdo
ze pride tako dalec, da kaj neumnega poslje kaksnemu daemonu, potem
se toliko pomujam, da pogledam, od kod je. Ponavadi so to mulci, ki
se igrajo s programcki, ki jih poberejo na netu. Bullshit skratka.

Ce je kdo, ki bi res rad prisel do tvoje masine, to takoj opazis
(ce sploh opazujes) in lahko ustrezno ukrepas, se pravi mailas na
hostmaster na njegova.domena in pastas log in da se ti zdi neumno.

Po mojih izkusnjah to vedno pomaga v precej kratkem casu. Lahko
tudi mailas na si-cert na arnes.si.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist