[ LUGOS ] isdn

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Sob Avg 14 23:05:54 CEST 1999

On Sat, 14 Aug 1999, [iso-8859-2] Tone Potočnik wrote:

> Imam ISDN (teles) pa me zanima, če je že kdo zasledil na Internetu kako stran za namestitev in nastavitev isdn na RH6 ? Pa v angleščini seveda (ali pa slovenščini)!

na ftp.suse.com (pazi! .com, ne .de!) poberi zadnjo verzijo isdn4utils (ne
isdn4linux), prekopiraj datoteki iz ipppcomp (isdn_lzs*.c in *.h) v
imenike jedra (tako na pamet mislim da  sta to /include in /modules/isdn).
Prevedi jedro (skupaj z hisax gonilniki). Jedro ti mora spoznati isdn
kartico, potem prevedi se isdn4utils (isdnlog se meni ni prevedel, ampak
vazno je da ti dela isdnctrl in ipppd). To je to.

 ___
               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist