[ LUGOS ] Potencialen vdor?

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Avg 14 21:57:41 CEST 1999

> Torej kaj je za sto-riti? Sto gat :) Recimo Kasni Micro$oft Windoze bi
> prosli prav :) Tam ni treba nich gledati v loge ker jih NI in lahko mirno
> spis hehe :)

Nisem noben ljubitelj M$ programov, vendar ne siri dezinformacij. Logi,
kolikor vem, v NTjih so, ceprav je tudi res, da ko sesujes recimo web
server, le-ta ne utegne nic zapisati v loge, vendar... To, kar si
napisal, ni res.

> Mah enostavno se je brez zveze spuscat v to, ce res nimas kaksnih
> "clasified" in podobnih podatkov na disku, ki bi te stali zivljenja ali
> celo zivljenj cele tvoje druzine :)

Kako in koliko te kaj lahko stane,... nikoli ne ves. Ce imas PCja in
Linux na njem, potem nekaj pametnega na masini ze pocnes, ce drugega ne,
programiras in konfiguriras masino. Potem moras sam sebe toliko ceniti,
da ne dovolis, da se ti nekdo konekta in ti sari, kolikor njemu pase, ne
koliko mu ti dovolis. Saj ko pijes kavo v kaficu, torbice tudi ne
nastavis in reces: "Ah, saj ni vazno, ce kdo pride mimo in mi prebrska
torbico, saj itak nimam dosti denarja v njej. Komaj kak jurja, da si
placam kavo." Po torbicah in masinah nima nihce kaj brskati in mu moras
stopiti na prste, ze zaradi sebe.

Zdaj ce sumis, da ti je nekdo poskusal vdreti v masino in nisi siguren,
kaj bi se lahko zgodilo, potem reinstaliraj masino, podatke seveda
backupiraj in restavriraj na koncu. Potem pa malo pazi, kaj se na masini
dogaja. Instaliraj si orodja, ki ti dajejo alarme na konekte, ki ti
dajejo alarme, ce se v file sistemu pojavi kaksna cudna suidjana
datoteka, ce se velikost datotek spremeni...

Videl sem ze Linuxe, v katere so vdrli, zamenjali nekaj kriticnih exe
datotek in razen zelo pazljivega opazovalca nihce ne bi niti posumil, da
je z masino kaj narobe. Reinstalacija te sume razprsi. V naprej pa, kot
receno, pazi in si instaliraj stvari, ki ti na sistem pazijo.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676