[ LUGOS ] Ldap - roaming access - Netscape

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sre Apr 14 09:47:36 CEST 1999

Zivjo!

Marko Cuk wrote:

> V netscapeu imas moznost nastaviti roaming access, ki ti omogoca, da
> imas na nekem serverju shranjen profile netscapea, to je bookmarke,
> adress book, cookie in se kaj. Zadeva bi lahko bila zelo uporabna, ce
> uporabljas netscape doma in v sluzbi, saj je potem baza ena.
>
> Skratka, moznosti sta dve, ena preko LDAPa, ena preko http serverja.
> Nikjer pa ne najdem nobenega opisa, manuala, z netscapeove strani, kako
> naj bi to delalo in kaj zahteva.
>
> Na serverju sem ze naredil LDAP server - umich-ldap , ki dela, ampak ne
> vem, kako zadevo konfigurirati, da bo zadeva delovala.

Ker to zanima tudi mene, sem se spravil iskat. In kot ponavadi, do
resitve sem prisel s pomocjo googla. (http://www.google.com), kjer so
bili linki do zanimivih informacij na prvi strani.

Na
http://help.netscape.com/products/client/communicator/manual_roaming2.html
so navodila za netscapov LDAP server, ne vem kako se obnesejo z drugimi.

Za http metodo imas pa http://www.klomp.org/mod_roaming/. Od tu sem
dobil tudi link na prejsnjo netscapovo stran.

lp,

Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist