[ LUGOS ] Namen liste...

Goran goranb na cyberdude.com
Sre Apr 14 09:26:47 CEST 1999

Zal, vem, da to sporocilo sicer ne spada niti pod razno sem, vendar...

Verjetno je vecina prebrala sporocilo, na katero odgovarjam, tako da ne bom
citiral vsega...

> najprej nekaj narediti. Glede na to da vedno vec "netehnicno naravnanih"
> (Op.p.: jim ni do raziskovanja, temvec do uporabe) ljudi uporablja linux,
A ni bilo nekaj casa nazaj govora ravno o tem, da je namen Lugosa med drugim
(na razlicne nacine) popularizirati uporabo Linuxa? Kaj to pomeni? A mogoce
to, da se bo cim vec ljudi prepricalo v to, da bodo sedeli cele dneve in
velik del noci pred racunalnikom in brali dokumentacijo (ki je dokaj
nerazumljiva) ter preizkusali prebrano, po enem tednu (CE) pa odnehali?
Po mojem pa je ta lista ravno pravsnji kraj za taksna vprasanja (bolj kot pa
recimo razne debate o radiamaterjih..., ki so meni sicer bile vsec, sem se
vsaj nasmejal).

> pa bi bilo smiselno uvesti se kaksno debatno listo posveceno ZGOLJ
> problemom in njihovim resitvam.
Toliko, da ne bo kdo rekel, da samo kritiziram (od kje mi je to znano? ;-)
se s tem, da bi bilo smiselno odpreti novo listo samo za probleme in njihove
resitve, ce bi bilo to res potrebno. Zaenkrat se mi pa zdi, da je takih
vprasanj dokaj malo (relativno, vem), tako da ...

Mogoce bi pa bilo smiselno sestaviti pogosto zastavljena vprasanja (saj vem,
ze obstajajo), nato pa opozarjati nove bralce/pisatelje v tej listi na take
"kompozicije"... Seveda bi bila tukaj zahteva, da so ti dokumenti v
slovenscini, saj niso vsi doma v anglescini... vsaj ne tehnicni anglescini.

Lep pozdrav : Goran

P.S.: Ce smo ze pri tem, kaj so nesmiselni odgovori... Nekdo potozi o tem,
da mu kombinacija mreznih kartic ne dela, nato pa kup odgovorov v smislu:
"Pri meni pa to deluje brez tezav..."  !!??!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist