[ LUGOS ] Ldap - roaming access - Netscape

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Apr 14 08:13:10 CEST 1999

Pred casom sem spraseval ce je kdo ze kaj delal z LDAP serverji. pa ni
bilo nobenega odgovora.

Bom se enkrat napisal nekaj na to temo.

V netscapeu imas moznost nastaviti roaming access, ki ti omogoca, da
imas na nekem serverju shranjen profile netscapea, to je bookmarke,
adress book, cookie in se kaj. Zadeva bi lahko bila zelo uporabna, ce
uporabljas netscape doma in v sluzbi, saj je potem baza ena.

Skratka, moznosti sta dve, ena preko LDAPa, ena preko http serverja.
Nikjer pa ne najdem nobenega opisa, manuala, z netscapeove strani, kako
naj bi to delalo in kaj zahteva.

Na serverju sem ze naredil LDAP server - umich-ldap , ki dela, ampak ne
vem, kako zadevo konfigurirati, da bo zadeva delovala.

Lep pozdrav, Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist