[ LUGOS ] Namen liste...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 14 10:08:38 CEST 1999

Howdy!

On Wed, 14 Apr 1999, Goran wrote:

> A ni bilo nekaj casa nazaj govora ravno o tem, da je namen Lugosa med drugim
> (na razlicne nacine) popularizirati uporabo Linuxa? Kaj to pomeni? A mogoce
> to, da se bo cim vec ljudi prepricalo v to, da bodo sedeli cele dneve in
> velik del noci pred racunalnikom in brali dokumentacijo (ki je dokaj
> nerazumljiva) ter preizkusali prebrano, po enem tednu (CE) pa odnehali?
> Po mojem pa je ta lista ravno pravsnji kraj za taksna vprasanja (bolj kot pa
> recimo razne debate o radiamaterjih..., ki so meni sicer bile vsec, sem se
> vsaj nasmejal).

Nekajkrat smo ze izmenjevali mnenja o linuxu, administraciji in
novopecenimi luserji. Na IF je nekdo (zdi se mi da Ales Casar) dobro
povedal pot, ki naj jo vsak administrator prehodi:

unix uporabnik --> izkusen unix uporabnik --> administrator

Res je, da gre linux in distribucije v smeri, ko bo potrebno cedalje manj
izkusenj za osnovno konfiguracijo in uporabo linuxa. Ampak, vprasanja ki
vcasih zaidejo na lugosove liste, ne spadajo na podrocje osnovne
konfiguracije. Spadajo na podrocje napredne konfiguracije. Za to pa mora
biti clovek izkusen in vloziti v resitev nekaj malega napora.

Res s(m)o tukaj izkuseni uporabniki, administratorji in strokovnjaki,
vendar pa za nase odgovore tukaj nismo placani. Zato si lahko pridrzujemo
pravico, da na katera vprasanja ne odgovarjamo, kaksnega pa tudi malo
'flamamo', ce je odgovor na vprasanje trivialno najti v vsem dostopni
dokumentaciji. M$ 'tehnicna pomoc' je dobro placana in si lahko privosci,
da ti po telefonu 'klika z misjo' do resitve (ce jo poznajo, kajpada).

Torej, kjub temu, da se trudimo popularizirati uporabo Linuxa, se ne
trudimo iz vsakega novopecenega luserja narediti administratorja za vsako
ceno. Ce ga zanima, bo prebral dokumentacijo, sicer naj administracijo
prepusti komu drugemu. Ce ni pripravljen narediti nicesar od tega, naj
ostane na Wintendo.

> P.S.: Ce smo ze pri tem, kaj so nesmiselni odgovori... Nekdo potozi o tem,
> da mu kombinacija mreznih kartic ne dela, nato pa kup odgovorov v smislu:
> "Pri meni pa to deluje brez tezav..."  !!??!!

Kdaj pa kdaj pa se kdo spomni, da pisca zacetnega sporocila pobara, kaj
konkretno mu ne deluje. Potem pa tisti pisec ne ve, kaj konkretno mu ne
dela. Kako naj clovek kaj pametnega na to odgovori?

Peace!
  Mkx