[ LUGOS ] off topic (" kind of " )

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Čet Apr 29 03:01:32 CEST 1999

DISCLAIMER:

Nic ne morem narediti v firmi , kjer delam, da bi PRENEHALI
uporabljati NT masine. Zal je to odlocitev vodstva.  Nas marketing
laufa na M$ NT streznikuh in NT delovnih postajah.
Aja, pa se nekaj,  sem popolen butalec, kar se tice NT-ja
oziroma katerekoli razlicice WINDOWS-ov.

Design oddelek ( tu namrec jaz delam )  uporablja SUN ULTRA 10
masine z Solarisom 2.5.1.

No sedaj pa k prosnji, ki me nekaj casa ze muci.

Na svoji delovni postaji sem instaliral APACHE WEB streznik.
Celotna firma ( vkljucno folk na NT masinah) lahko sedaj
vidi, kar jim imam namen pokazat na svoji delovni postaji.

In kaj je bila posledica ?  Posledica je to, da bi folk na
NT masinah tudi rad imel svoj WEB streznik. Potrudil sem
se in  snel z NET-a  windows binary filet za APACHE
streznik in ga instaliral na eni od NT masin.  Zadeva je
delovala brez tezav.... toda... kljub temu imam nekaj
vprasanj....

Na UNIX-u/LINUX-u je izredno enostavno in predvsem prakticno
uporabljat "symbolic links"..  ( ln -s ).

Na ta nacin sem si jaz lasten WEB streznik organiziral in
omogocil z simbolicnim linkom dostop to direktorijev, ki so sicer
dostopni
samo UNIX masinam. Tudi NT masine lahko preko
mojega WEB streznika vsaj vidijo UNIX-ove fajle.  Z uporabo
brkljalnika...

NO  in koncno vprasanje za poznavalce NT-ja :

KAKO NAJ NAREDIM/UPORABIM SIMBOLICNE LINKE
NA NT MASINI ??? To je na masini, ki tudi laufa APACHE
WEB streznik.   Jaz bi tudi rad videl iz moje ULTRA 10 masine
preko brkljalnika fajle na NT delovni postaji. Seveda tiste
fajle, ki mi jih lastnik delovne postaje omogoci videt.

Zelo bom hvalezen za kakrnsno koli razsvetlitev moje
popolne teme kar se tice M$ operacijskega sitema.

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist