[ LUGOS ] Nadzorovanje prometa preko ipmasqa.

Janez Pirc lugosmail na klub-kgs.si
Pet Apr 9 10:47:31 CEST 1999

Zivjo !

Imam firewall, ki preko IP masqueradinga deluje kot gateway med internetom
in intranetom za lokalno omrezje. Zanima me, kako bi lahko nadziral promet,
ki gre preko firewalla iz intraneta v internet in sestavljal nekaksne
statistike; kateri IP iz intraneta je sel na katero stran in kolikokrat,
etc...v glavnem me zanima ce obstaja kaksen program, ki bi to pocel sam od
sebe in bi pomoznosti (zelo zazeljeno ;)) zadeve znal prikazat na kaksen
"fancy" nacin v obliki grafov in razpredelnic kot HTML dokument. Za silo
pomaga tudi "iptraf", ampak ta ni ravno najbolj primeren za laicnega sefa ;-)

Se nekaj...pozna kdo kaksen program (ali karkoli), ki bi podobno kot recimo
to omogoca Hotmail, omogocal prebiranje/posiljanje poste preko weba in bi
deloval na linuxu in ki bi poleg delovanja omogocal tudi brezplacno
uporabo? ;)

Hvala!

lp, Janez Pirc

Dodatne informacije o seznamu Starilist