[ LUGOS ] vec monitorjev

David Klasinc bigwhale na capybara.m42.cx
Pet Apr 9 08:01:51 CEST 1999

On Thu, 8 Apr 1999, Metod Kozelj wrote:

> Jaz mislim, da je obnasanje cisto pravilno. BIOS je glup in en zna
> izpisovati istih sporocil na vec koncev (na vec konzol). Tudi ni variante,
> da bi mu to kako enostavno dopovedal.

 Ponavadi so plate, ki imajo ze graficno kartico On-Board narejene tako,
da se on-board kartica izklopi, ko das notri kako externo... Do zdaj so se
vsi boardi, ki sem jih videl delali tako...

David!
I ran out of taglines...

Dodatne informacije o seznamu Starilist