[ LUGOS ] [Fwd: Help me!]

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Pet Apr 9 11:24:09 CEST 1999

Date: Thu, 08 Apr 1999 21:08:46 +0200
From: fofo na siol.net
To: lugos na lugos.si
Subject: Help me!

Lep pozdrav!

...pojdimo k bistvu..... imam Windowse, ki se mi nenehno podirajo....
nedolgo tega sem kupil Linux knjigo z cedejem....seveda sem se dva tedna
matru da sm zakapiru kako ga instalirat,,, ko mi to koncno rata sem ves
vesel instaliru Xfree file in potem pognal XWindowse.... in potem BUM...
racunalnik mi je pognal X -e v 240x 300 resoluciji.. bi rabu 3 metrski
ekran da bi vidu celo sliko... no pol sm se spet dva tedna matru da sm
probavu vse mozno  tud tisto foro za spreminjanje resolucije Ctr+ Alt in
plus ali minus pa nc... pol sm pa mal pregledu ka moj XFree podpira sm
pa vidu da podpira Matroxovo kartico AGP ali pa Milenium,,, jst mam pa
Matrox MGA G-200 AGP..... in zdej mi nikakor ne dela.. sm probu z neta
potegnt ta novo verzijo Xfree- ja.... pa tud po IRC sm skaku .. pa mi ni
ratal.... vi ste moja zadnja moznost da se znebim Windowsu in lahko
zacnem igrat XBilla..... dej povejta kako lahko to instaliram al mi pa
enga dam poslte...!!

Lep pozdrav!!

U.P.

I LOVE LINUX!!!