[ LUGOS ] arhiv

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Čet Apr 8 19:03:15 CEST 1999

Matjaz Terpin wrote:

> Ojla!
>
> Katero napravo mi priporočate za arhiviranje cca. 70MB podatkov?
> Mora biti čim bolj poceni, delovati brez problemov pod Linuxom
> in seveda - mora biti brez problemov dosegljiva v Sloveniji.
>
> Najbrž bo to kakšna "zip" varianta, vendar nimam še nič prakse s tem
> in se priporočam za kakšno vašo izkušnjo.
>
> 10x!

Sam uporabljam (kaksno leto je ze tega) Iomega ZIP na paralelnem portu.
V  RH 5.2 ti ga spozna ze ob instalaciji - prijavis ga kot SCSI napravo
in potem izberes Iomega ZIP na paralelnem portu. Mountas ga kot
/dev/sda4, filesystem pa po zelji - sam uporabljam vfat zaradi
povezljivosti z windowsi. Obstaja tudi How-to za ZIP na paralelnem
portu.

Prenos je (ce je paralelni port bi-directional) kar hiter, nekje 5 minut
za celo disketo. Cena približno 20k SIT enota+1disk in 1,5k SIT vsak
disk. Dobi se tudi za EIDE vmesnik (notranja 17k SIT) in tudi za SCSI
(zunanji in notranji). Na teh so prenosi bistveno boljši (x2). ZIPplus
pa deluje na SCSI in na paralelnem portu.
Imam 6 disket, ki jih nosim okoli pa še ni nobena crknila.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist