[ LUGOS ] arhiv

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Čet Apr 8 12:43:18 CEST 1999

Ja, ZIP-100 se pri meni zelo dobro obnese. Pac mountas ga kot vse drugo in
delas z njim kot z zsemi drugimi diski in podobnimi recmi. Seveda mora
imeti kernel podporo za removable floppy. Vedeti moras pa tudi, da imajo
originalno formatirane diskete particijo 4. Torej, da si ne bos belil
glave z mountanjem /dev/hd?1. Lahko pa to na vsaki diskti tudi
spremenis.

lp,
Ales