[ LUGOS ] GTK 1.2.0

Tomaž Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Čet Apr 8 11:14:08 CEST 1999

Pred nekaj dnevi sem sem si hotel naloziti gentoo_0_11_3v RPM paketu in
ugotovil da potrebuje GTK in GLIB 1.2.0. Dobil sem si tudi to sledil
navodilom v install in vse je bilo videti v redu. Ko sem potem KPackage
ponovno poskusal namestiti gentoo mi le ta se vedno javlja , da glib manjka
oziroma je starejsi od 1.2.0 . Vse knjiznice (4) , so sigurno v /usr/lib ,
je pa res da v PATH -u tega direktorija ni . Knjiznice so na istem mestu kot
so bile prej 1.0.6 , pa tudi prej v PATH ni bilo /usr/lib direktorija.

Uporabljam Mandrake 5.3 .

LP, Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist