[ LUGOS ] vec domen na istem racunalniku

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Tor Apr 6 11:31:13 CEST 1999

Zivijo!

Z istim problemom sem je za kar nekaj casa hecal na masini. To sem potem resil z virtualhosting-om. V sendmail.cf file-u (imam
RH 5.2 in sendmail 8.8.7) je enih par vrstic:

#Kvirtuser dbm /etc/virtusertable

# handle virtual users
#R$+ < @ $=w . >        $: < $(virtuser $1 @ $2 $@ $1 $: @ $) > $1 < @ $2 . >
#R<@> $+ + $* < @ $* . >
                        $: < $(virtuser $1 + * @ $3 $@ $1 $: @ $) > $1 + $2 < @
$3 . >
#R<@> $+ + $* < @ $* . >
                        $: < $(virtuser $1 @ $3 $@ $1 $: @ $) > $1 + $2 < @ $3 .

#R<@> $+ < @ $+ . >     $: < $(virtuser @ $2 $@ $1 $: @ $) > $1 < @ $2 . >
#R<@> $+                        $: $1
#R< error : $- $+ > $*  $#error $@ $( dequote $1 $) $: $2
#R< $+ > $+ < @ $+ >    $: $>97 $1

te vrstice odkomentiras in namesto dbm napises hash ali btree. Potem pa z makemap zindeksiras virtusertable tabelo.

virtusertable table izgleda nekako takole:

info na zzz.org        user1
info na ppp.org       user2

kolikor jih pac rabis. Tabelo pa zindeksiras takole

makemap btree /etc/virtusertable < /etc/virtusertable

ponovno pozenes sendmail in stvar deluje - Preverjeno.

LP Jure!

PS.: resitev je verjetno vec. Meni ta deluje dobro

smime.p7s

Dodatne informacije o seznamu Starilist