[ LUGOS ] vec domen na istem racunalniku

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Ned Apr 11 15:15:50 CEST 1999

At 03:02 AM 4/5/99 , Bostjan Mercun wrote the following message:
>Ja jaz sem to naredil in pognal sendmail -bt, pa mi tisto ni bilo kaj dosti
>jasno. V
>bistvu mi je rekel "No address!", ce sem mu napisal kaksno bedarijo, oz. mi
>je napisal
>nazaj isto, ce sem mu napisal pravi naslov. Kakor sem jaz razumel naj bi
>E-mail naslove
>povezaval z username-i oz. obratno. Meni je to naredil samo za en naslov, pa
>se pri temu
>sem moral za ruleset napisat 0.

Napisi tole:

sendmail -bt -d21.12

Ne se ustrasiti! Tukaj zelo veliko pise - na zacetku bos malo razumel,
kasneje vec, zato se takoj navadi ;-)

No, ko neha izpisovati stvari, vpisi:

3,0 virtualni.naslov na na.masini

Skratka, tu vpisi naslove, ki ti morajo delati, da preveris sendmail, ce
mislita isto.

>Kje bi lahko izvedel, pod kateri ruleset je treba kaj vpisati? Jaz sem
>vpisal pod 98, tako
>kot si rekel in tocno tako, kot si rekel, ampak delalo ni. Upam, da prav

Bodi IZJEMNO pozoren na TAB - vecji presledki so vsi TABi.
Drugace pa ze nekaj casa ni vec pametno tega vpisovati v sendmail.cf, ker
imas za te namene USERDB. Tako je tudi upgrade lazji, saj ni treba vsakic
znova sariti po sendmail.cf. Na tipicnem sistemu lahko sendmail.cf celo
pustis pri miru, saj vse nastavis drugje (v sendmail.*, etc.)

>razumem. Za vsak
>E-mail naslov je treba narediti novega userja?
Ni nujno. Odvisno kaj hoces - lahko ima isti user vec naslovov.

>Pa se to me zanima. Ali je ze kdo usposobil najnovejso verzijo apache-jev,
>da dela z
>virtualnimi hosti. Server se lepo pozene, ce je httpd.conf skonfiguriran
>samo za eno
>domeno. Ko pa odkomentiram se kaksno domeno se pa noce niti pognat, niti
>napake ne javi
>(ne na enkran, ne v file...). Prebral sem ze dokumentacijo na www.apache.org
>in primere.
>Dela pa ne...

Si nastavil stevilke, usmerjanje ali pa vsaj dns? Virtualni hosti zahtevajo
se kaj vec kot editiranje httpd.conf.

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist