[ LUGOS ] vec domen na istem racunalniku

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pon Apr 5 03:02:13 CEST 1999

Zivjo

Franc wrote:

> Verjetno bos dobil vec razlicnih resitev. Moja izgleda tako, da pac vpisem ustrezno pravilo v > konfiguracijsko datoteko.
> Npr. ce hocem da info na domena1 dobi uporabnik1 itd...potem v sendmail.cf v Ruleset 98 dodam:
> Rinfo<@domena1.>        @ uporabnik1
> Rinfo<@domena2.>        @ uporabnik2
> in restartam sendmail.
> Bodi pozoren na natancno sintakso (<, >, @ in .).
> Kako sendmail razresi naslov lahko preveris v testnem nacinu (sendmail -bt).

Ja jaz sem to naredil in pognal sendmail -bt, pa mi tisto ni bilo kaj dosti jasno. V
bistvu mi je rekel "No address!", ce sem mu napisal kaksno bedarijo, oz. mi je napisal
nazaj isto, ce sem mu napisal pravi naslov. Kakor sem jaz razumel naj bi E-mail naslove
povezaval z username-i oz. obratno. Meni je to naredil samo za en naslov, pa se pri temu
sem moral za ruleset napisat 0.

Kje bi lahko izvedel, pod kateri ruleset je treba kaj vpisati? Jaz sem vpisal pod 98, tako
kot si rekel in tocno tako, kot si rekel, ampak delalo ni. Upam, da prav razumem. Za vsak
E-mail naslov je treba narediti novega userja?

Pa se to me zanima. Ali je ze kdo usposobil najnovejso verzijo apache-jev, da dela z
virtualnimi hosti. Server se lepo pozene, ce je httpd.conf skonfiguriran samo za eno
domeno. Ko pa odkomentiram se kaksno domeno se pa noce niti pognat, niti napake ne javi
(ne na enkran, ne v file...). Prebral sem ze dokumentacijo na www.apache.org in primere.
Dela pa ne...

lp

		Bostjan