[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Apr 30 14:22:17 CEST 1999

Yo!

On Fri, 30 Apr 1999, Mitja Zivkovic wrote:

> OKI Cas instalacije se raspolovi ampak pol pa usaka stvar dela za en KU**RAC
> ker je slcka narejena da dela tudi na masinah 386 in potem se ti kej bolzga
> ne splaca met sej ne pride do izraza.

To ti mislis... A mislis ce dobis zadevo in a wrap up little cute tiny box
in gor pise optimized for Pentium III, da je to potem najboljsa mozna
varianta?

> Mors pa gledat tut na folk k bi linux rd mev pa zard težavnosti nezna
> instalerat, zato so naredl INSTALL PROGRAM.

Sej pravim da bi jaz uzel Slackware, stari mami, ki pa se nikoli ni videla
Linuxa pa bi dal RedHat...

> pol pa se neki kako mor primerjat linux z winsuxi:(((((((

Sej pravim, RedHat instalacija ne dopusca modifikacij, ki jih se Windofs
dopusca...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist