[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Mitja Zivkovic mitja.zivkovic na s-sser.lj.edus.si
Pet Apr 30 00:36:03 CEST 1999

-----Original Message-----
From: Blaz Podrzaj <blayo na thz.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 30. april 1999 0:05
Subject: Re: [ LUGOS ] ZipSlack ?!

>Yo!

>Takole bom rekel. RedHat (vsaj 5.2) je ze po definiciji zadeva za mocnejse
>mashine (vsaj pentium). Drugic Slackware je starejsi kot RedHat pa je
>zadnja verzija 3.6 (RedHat je 5.2). Se pravi v krajsem casu jim je ratal
>vec crapa skupaj spravt samo to bom rekel. Problem RedHat-a je ze sama
>instalacija, ki ti ne dovoljuje A MA NISHTA! Ne mores niti diska zmountat
>na roke brez install programa. Imas sicer na voljo eno konzolo samo ne vem
>cemu ta konzola sluzi ker se ne da niti arhiva odtarat na roke. Vse kar je
> [...]

Hello!!

OKI Cas instalacije se raspolovi ampak pol pa usaka stvar dela za en KU**RAC
ker je slcka narejena da dela tudi na masinah 386 in potem se ti kej bolzga
ne splaca met sej ne pride do izraza.
Mors pa gledat tut na folk k bi linux rd mev pa zard težavnosti nezna
instalerat, zato so naredl INSTALL PROGRAM.
pol pa se neki kako mor primerjat linux z winsuxi:(((((((

                 OUTSIDER

Dodatne informacije o seznamu Starilist