[ LUGOS ] Problemi s CD-jem

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Pet Apr 2 16:11:10 CEST 1999

On Fri, 2 Apr 1999 07:52:36 +0100, Boris Benko wrote:

>Kaj pa BIOS pravi? Spozna CDROM, t.j. pri bootanju izpi e?

Ja, napise Found CD-ROM EX??? (ene cifre)

>Ima  v BIOSu nastavljen sekundarni IDE na ON?

Ja, oba IDE-ja sta vklopljena. Pod Windozi in OS/2-jem CD dela chip
chop.

> A ima  v redu nastavljen master/slave na in na CDROMu?

CD je kot master (jumper setting) na drugem IDE kanalu.

> Poglej firmware za BIOS, morda so kak ni patchi...

Mogoce to.. ampak se zmeraj mi ni jasno, zakaj ga je potem nasel, ko je
bootal/instaliral iz njega.

> Poglej firmware za CD-ROM,  e se da kaj upgradati.

Funai 8x, unupgradeable.

>A ima  v kernelu v redu skompilirano podporo za CDROM?

"V redu" ? Poglej si prilozeni .config file in povej, ce mi kaj manjka.
skompajlan je ISO9660 support in IDE CD support.

>A res gre za IDE CDROM?

Vsekakor. Vem, da je v prejsnjih verzijah RedHata (4.2, 5.1) normalno
deloval.

>Morda bo  imel pozneje kak ne probleme pri branju z CDROMa, tako da se ne veseli prehitro.

Hope not ;)

                                GreetZ, Stojan

It's not easy having an overbearing parent! - Troi

Dodatne informacije o seznamu Starilist