[ LUGOS ] Problemi s CD-jem

BlaY0 blayo na thz.net
Pet Apr 2 20:52:02 CEST 1999

Yo!

On Thu, 1 Apr 1999, Stojan Rancic wrote:

> Treba je bilo dati append="hdc=cdrom" ampak ok .. Ni mi jasno, zakaj
> linux ne spozna onega CD-ja.. verjetno isce samo trde diske na
> dolocenem IDE kanalu in ce jih ne najde, rece da je le-ta neuporabljan
> in ga sploh ne inicializira (kakor se je zgodilo z ide1 v mojem
> primeru.. prej ga sploh ni bilo v dmesg, zdaj ga je pa dal notri).
> Kakorkoli, zadeva dela :-)

A ti bootas samo Linux? Namrec meni so se pojavili isti simptomi (par let
nazaj), ko sem imel instaliran System Commander. Enostavno je pogledal
diske s katerih naj bi se bootali sistemi, in ker na drugem ide kanalu
nisem imel nobenega diska samo cdrom (tega pa ni videl), je enostavno
"zaprl" drugi kanal oz. ne vem kaj je z njim naredil, ker kernel potem
tudi ni inicializiral drugega kanala "sploh"...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist