[ LUGOS ] Problemi s CD-jem

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Apr 2 08:52:36 CEST 1999

Stojan Rancic wrote:

> Treba je bilo dati append="hdc=cdrom" ampak ok .. Ni mi jasno, zakaj
> linux ne spozna onega CD-ja.. verjetno isce samo trde diske na
> dolocenem IDE kanalu in ce jih ne najde, rece da je le-ta neuporabljan
> in ga sploh ne inicializira (kakor se je zgodilo z ide1 v mojem
> primeru.. prej ga sploh ni bilo v dmesg, zdaj ga je pa dal notri).
> Kakorkoli, zadeva dela :-)

Kaj pa BIOS pravi? Spozna CDROM, t.j. pri bootanju izpiše? Imaš v BIOSu
nastavljen sekundarni IDE na ON? A imaš v redu nastavljen master/slave
način na CDROMu? Poglej firmware za BIOS, morda so kakšni patchi... Poglej
firmware za CD-ROM, če se da kaj upgradati.
A imaš v kernelu v redu skompilirano podporo za CDROM? A res gre za IDE
CDROM?

Morda boš imel pozneje kakšne probleme pri branju z CDROMa, tako da se ne
veseli prehitro.

=b

begin:vcard
n:Benko;Boris
tel;cell:+386 609 645 256
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska cesta 27;Murska Sobota;;9000;Slovenia
version:2.1
email;internet:boris.benko na ms.telekom.si
title:Služba za informatiko
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist