[ LUGOS ] vec monitorjev

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Apr 8 11:53:45 CEST 1999

Howdy!

On Wed, 7 Apr 1999, Ernest Zejn wrote:

>     Imam Tuscon plosco (pac kr ena od Intela ki ima implemenirano S3ViRGE).
> Ko vstavim drugo graficno kartico in monitor, mi implementirana ne dela vec.
> Monitor se na implementirani niti ne prizge vec ob boot-timeu, niti ob
> zagonu
> Debiana 2.1. Je potrebno kak poseben package?
>
> Plata sigurno podpira vec graficnih, ker ima v BIOSu moznost "video palette
> snoop", kar naj bi omogocalo vecim graficnim, da si delijo isto RGB
> paleto...

Jaz mislim, da je obnasanje cisto pravilno. BIOS je glup in en zna
izpisovati istih sporocil na vec koncev (na vec konzol). Tudi ni variante,
da bi mu to kako enostavno dopovedal.

Drugo pa je, ce tvoj X server podpira 'multi-headed' konfiguracijo.
Podpora za vec graficnih je v Xfree naceloma prisotna, vprasanje pa je,
kako je s tem v praksi. Najbrz bi (vsaj za silo) delovalo, ce bi imel
graficni kartici, za kateri bi moral uporabiti razlicna Xserverja (recimo
eno S3 in eno ATI). Potem bi imel dva displaya, enega :0.0 in drugega :1.0
(ali kakor koli ze). Nekoc sem prebiral dokumentacijo XFree in sem dobil
tak obcutek. Morda ne bi skodovalo, ce bi tudi ti to malo prebral?

Peace!
  Mkx