[ LUGOS ] vec domen na istem racunalniku

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Apr 14 19:34:39 CEST 1999

Zivjo

Tomaz Borstnar wrote:

> Si nastavil stevilke, usmerjanje ali pa vsaj dns? Virtualni hosti zahtevajo
> se kaj vec kot editiranje httpd.conf.

Ne vem, kaksne stevilke in usmerjanje mislis. Na racunalniku laufa DNS (upam, da je prav
skonfiguriran). IP aliasinga ni v kernelu, ker sem se odlocil na "Non-IP virtual hosts";
tako pise v dokumentaciji, ki pride zraven apache-jev. Ne vem, kako se temu rece po
slovensko. httpd.conf sem poeditiral in ga znam ze skoraj na pamet. Pri vseh domenah imam
samo en IP; kar IP racunalnika. Ce odkomentiram vrstice z virtualnimi domenami se apache
niti zagnati noce. httpd -S mi pove pa tocno tisto, kar jaz hocem. Ali je treba ekstra
dodat pri prevajanju kaksen modul? Jaz sem jih pregledal in nikjer nic ne pise...

Pa se to no... DNS mi vcasih javi nekaj takega kot: "mail loops back to me. MX problem?"
Seveda ko posljem mail za eno drugo domeno. Kaj imam narobe nastavljeno? To sem delal po
enem primeru, ki naj bi delal. Kot da masina ne ve, da gre za njo samo. Ceprav imam pri
vsaki domeni zraven IP in mu povem, da je racunalnik isti, samo domena druga.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist