[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Čet Apr 29 20:02:36 CEST 1999

Yoyo

Jah tist k sem vidu Slackware instalacijo mi je blo tko mal vse bolj cuden -:))
Jah zdaj ze nekaj cajta uporabljam RH in zaenkrat nimam pritozb...

No za ta primer, pac pride v primer samo RH al pa Debian (ki ga moram se nekje
staknt).. saj pravm v zacetku sem sicer premisljeval o ZipSlack-u ? Da bi ga z
ZIPom gor spravu.. in da nima vseh zajebancij.. res pa da to sicer ni cisti
Linux, ker je malo bolj okrnjen in dela na FAT particijah ...

Tole kwa pa je tko ql v Slackware-u, da RH manjka ??

--
Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist