[ LUGOS ] ZipSlack ?!

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Čet Apr 29 18:26:03 CEST 1999

ughm glede redhata..jst mislim da bi to mogl prepovedat :) instaliru sm 1x,
pa poznam neki modelov k jim je tisti automatski sistem (instalacija)
vseskupi sf**u mislm zgubil so cele particije po par giva etc etc. np pa se
security in to v RH..mislm samo ne RH no prosim :) dej lepo slack, podpira
lepo istalacijo prek nsf, pac posnames disksete na uno masino ne :) uizi
.... pol pac instairas. lahko mountas prek nfs al pa to prepustis
instalaciji. ce govorimo o slacku lahko celo odpakiras rocno vse paketke
...(tgz) mislm dej bodi prakticen ne :) lahko pa seveda si dovolis in
instaliras debiana .) ta je (ce mu mal skozi prste pogledas) kr ok .) samo
kukr se jst spominjam bos delu v konzoli (386 and all) tko da slack slack,
kr 3.4 pa mal updatov (recmo gcc, pa ppd, pa se kej bi blo dobr updatat :)
aja seveda je software kompatibilen , med linuxi ne, (no vsaj upam ker
redhat pa to, ne...) smao pazi ko dajes redhat k slaku ...grr ...ker RH ma
vec lukenj ko svicarski sir :) aja pa se nasvet, od nekoga ki ze dolg casa
uporbalja RH, zameni header files, da se ti bojo vsi bsd-style progiji
normalno compilal(baje se bitchx kdaj dela probleme na rh... =)) aja seveda
to mors zamenjat samo ce sam kompilas ...ce mas rmp pol ne (no scriptkiddies
allowed huh?)

lp blux/tCl ... get slacky

>Kako bi pa kaj prisla v postev .. Red Hat distribucija (npr 5.2 ali 5.0).
Kajti
>trenutno imam doma samo te dve distribuciji + Slackware 3.4, katerega pa
nisem
>se nikoli instaliral... Bi se dalo z RH 5.2 lepo po mrezi narediti
instalcijo ?!
>Sam manjsi problem je, da na drugi strani laufa NT ?! Sicer tudi RH5.2,
vendar
>mi se ni ratalo, da bi uspel nastimati FTP .. itd ?! Kako to naredim ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist