[ LUGOS ] router

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Ned Sep 13 11:52:24 CEST 1998

Danilo Godec wrote:

> No ja, ponavadi, ko kdo rabi router, rabi se tud kak server (mail etc.).
> in se tezko izogne nakupu PCja. In potem se Cisco ne izplaca vec, saj
> lahko en dokaj povprecn PC dela (skoraj) vse, kar zna en Cisco (in CISTO
> VSE - ali pa se vec -, kar zna en Cisco za 150 jurjev), hkrati pa je laho
> se mail, web, fax, printer, file ... itd... server.

Kolikor se spominjam, najcenejsa sinhrona kartica za PCa stane okrog $500.
cisco kompatibilni usmerjevalnik, ki sem ga omenjal v prejsnjih sporocilih
pa se dobi celo za nekaj manj denarja od tega zneska. Glede na to, da
usmerjevalnik dela tudi ko PC zaradi kateregakoli razloga crkne (instalacija
novega kernela, navaden reboot, itd..) je samostojni usmerjevalnik prav gotovo
danes boljsa opcija kot sinhrone kartice za PCa. Nenazadnje, usmerjevalnik
navadno enkrat na zacetku konfiguriramo in pozabimo in zadeva deluje. Pri
PCih pa se vedno nekaj cacka..

LP
Darko

PC kot router je zanimiv danes le se v primerih, ko uporabljamo asinhrono
najeto zvezo linijske hitrosti do 33600 bps, ker v tem primeru zadosca ze
navaden asinhroni port, ki je vgrajen v racunalnik in dva modema Courier.

Dodatne informacije o seznamu Starilist