[ LUGOS ] router

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Ned Sep 13 11:40:00 CEST 1998

Boris Benko wrote:

> [...]
> zdravih 200 jurjev za kaksno Eiconovo posast. Malo ljudi pozna Linux in bi
> radi dali gor verjetno Windows NT (saj so kupili licenco, ha?)... Glavni
> argument za PCja je, da ga bodo lahko porabiti se za kaj drugega. Ampak
> tehnologija PCjev je taka, da ze ko ga spakiras iz skatle, je malo zastarel.
> Po treh letih ga lahko porabis samo za obtezilnik za papir... Tako da...
>
> Poanta povedanega je, da je v dolocenih primerih Linux router zelo zanimiva
> alternativa (kvalitetno enako dobra, cenovno prav tako). Ni pa Linux za vse

Sam sem delal PC routerje z KA9Q programom za naslednje vmesnike (katerakoli
kombinacija vmesnikov je dovoljena):

- Ethernet,
- Async (PPP ali SLIP, dial on demand),
- Sync (PPP do 80 kbps),
- ISDN (dialin server, dial on demand),
- X.25 (Internet prek SIPAX.25 omrezja),
- wireless (SST, hitrost do 1 mbps, razdalje do 10 km),

PC + KA9Q je res imenitna zadeva za tiste, ki imajo casa, volje in znanja za
ukvarjat se s tem. Prednost je, da je minimalna konfiguracija (brez interface
kartic) ze 286, 1 MB RAMa, in disketna enota. 386 + 4MB RAMa je optimalna
konfiguracija..

LP
Darko