[ LUGOS ] router

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Sep 13 11:39:43 CEST 1998

On Sun, 13 Sep 1998, Boris Benko wrote:

> Opozarjam na zanimiv fenomen. Ko nekomu predlagas, da kupi recimo cisco 1600
> ali (zdaj ga vec ne prodajajo, se mi zdi) 1005, se jim recimo 150 jurjev zdi
> zelo dosti za tako malo skatlo. PC se jim zdi dosti boljsi nakup. Ampak cena
> PCja je obicajno okrog 200 jurjev, potem se pride kaksna sinhrona kartica ali

No ja, ponavadi, ko kdo rabi router, rabi se tud kak server (mail etc.).
in se tezko izogne nakupu PCja. In potem se Cisco ne izplaca vec, saj
lahko en dokaj povprecn PC dela (skoraj) vse, kar zna en Cisco (in CISTO
VSE - ali pa se vec -, kar zna en Cisco za 150 jurjev), hkrati pa je laho
se mail, web, fax, printer, file ... itd... server.

> zdravih 200 jurjev za kaksno Eiconovo posast. Malo ljudi pozna Linux in bi
> radi dali gor verjetno Windows NT (saj so kupili licenco, ha?)... Glavni

Hja, to je ze res, vendar pa je vprasanje postavil nekdo, ki Linux pozna
in se mi zdi, da zato odpade dilema o NT licenah - kakor tudi o preostalih
stroskih za 'osnovno' programsko opremo (apache, sendmail...).

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist