[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Sep 13 10:52:23 CEST 1998

Seamawn Roocheeghi wrote:

> Jaka, ne zameri zaradi tegale "almost-totally-non-linux" odgovora? :(
>
> Mimogrede - Hrvaska je procentualno slabsa od Slovenije. Tudi statistika
> pravi, da imamo v sloveniji (podatki so iz januarja 1998) v internetu 19.400
> host masin, hrvati pa zgolj 8.164. Na 100.000 ljudi jih imamo slovenci v
> vzhodni evropi 2. (za estonijo) najvec - cca. 994 na 100.000 glav, hrvati pa
> 163. finci imajo 10.000 hostov na 100.00 ljudi, azerbejd?anci pa 6. angle?i
> 1.800.
>
> Skratka - Hrvati so malce za nami. Imajo pa vecji trg.

Trg je tako velik, kolikor je interesentov za racunalniske produkte. Ce je
takih interesentov malo, potem je tudi trg majhen. Lahko pa ima tak trg
*potenciale*. Za kitajski trg vsi pravijo, da ima velike *potenciale*. Lahko bi
rekli, da je slovenski trg vecji od hrvaskega, da pa ima hrvaski vecje
potenciale (pod pogojem, da se bo povecala kupna moc, ki je blizu ledisca
itd...). Osebno se prevec ne sekiram za hrvate, primerjava bi morala leteti z
Nemci ali vsaj Cehi. Ce se hoce kdo primerjati, no.

> Drugace, glede ideje
> o Linux prilogi v Monitorju - jaz malce poznam glavnega urednika in ga lahko
> o tem povprasam. Rezultate lahko sporocim v mailing listo.

Lahko vprasas, skoditi ne more. Moras pa vedeti, da je Monitor, kot vsaka druga
revija, trzno orientirana. Ce bodo ocenili, da bodo s tem pridobili le malo
bralcev ali celo kaksnega zagrizenega Windowsasa izgubili, potem ne bodo prevec
navduseni na Linuxom.

Sicer pa skoraj vsaka revija danes napise kaksen obcudujoci clancic o
*fenomenu* Linuxa.  Zato bi morda tudi v Monitorju lahko. Kolikor se spomnim,
so ga ze.

Dolgorocno pa mislim, da Linuxa nima smisla basati k Windows reviji, razen ce
revija hoce postati Linux revija. Mentaliteta in razmisljanje povprecnega
Windows userja so povsem drugacna od razmisljanja Linux uporabnika. Windowsasi
hocejo imeti click and play feel. Linuxasi pa...

O lastni reviji pa ne vem, ce ima smisel. Morda bo kaksen entuzijast napisal
kaksno stevilko ali dve... Kvaliteta clankov je mocno odvisna od mostva, ki
stoji zadaj za revijo. Da se ne bi dogajala zgodba Racunarov iz leta 1989, ko
je 85% clankov napisal se mi zdi Dejan Veselinovic. Si predstavljate kako to
zgleda, ko vam celo revijo pise en tip in ponavlja ene in iste stvari. Da se
razumemo, revija ni bila slaba, vendar je ugodno, da se pojavlja cim vec
piscev, ker je potem spekter idej sirsi. Tudi Racunari takrat bi lahko bili
dosti boljsi, ce bi vecino clankov pisalo *vsaj* 5 ljudi.

Ce res ima kdo kaksno novinarsko zilico, naj napise clanek v anglescini in ga
da v LJ.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676