[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Ned Sep 13 11:24:42 CEST 1998

Boris Benko wrote:

> [...]
> rekli, da je slovenski trg vecji od hrvaskega, da pa ima hrvaski vecje
> potenciale (pod pogojem, da se bo povecala kupna moc, ki je blizu ledisca
> itd...). Osebno se prevec ne sekiram za hrvate, primerjava bi morala leteti z
> Nemci ali vsaj Cehi. Ce se hoce kdo primerjati, no.

> Lahko vprasas, skoditi ne more. Moras pa vedeti, da je Monitor, kot vsaka druga
> revija, trzno orientirana. Ce bodo ocenili, da bodo s tem pridobili le malo
> bralcev ali celo kaksnega zagrizenega Windowsasa izgubili, potem ne bodo prevec

Preden se o tem spekulira bi predlagal, da tisti, ki imajo interes o Linuxu
brati v reviji Monitor (ali v kaki drugi reviji) naj o tem povprasajo glavnega
urednika posamezne revije.

> [...]
>
> Dolgorocno pa mislim, da Linuxa nima smisla basati k Windows reviji, razen ce
> revija hoce postati Linux revija. Mentaliteta in razmisljanje povprecnega
> Windows userja so povsem drugacna od razmisljanja Linux uporabnika. Windowsasi
> hocejo imeti click and play feel. Linuxasi pa...
>
> O lastni reviji pa ne vem, ce ima smisel. Morda bo kaksen entuzijast napisal
> kaksno stevilko ali dve... Kvaliteta clankov je mocno odvisna od mostva, ki
> stoji zadaj za revijo. Da se ne bi dogajala zgodba Racunarov iz leta 1989, ko
> je 85% clankov napisal se mi zdi Dejan Veselinovic.

Najvec prispevkov je pisal Dejan Ristanovic.

> Si predstavljate kako to
> zgleda, ko vam celo revijo pise en tip in ponavlja ene in iste stvari. Da se
> razumemo, revija ni bila slaba, vendar je ugodno, da se pojavlja cim vec
> piscev, ker je potem spekter idej sirsi. Tudi Racunari takrat bi lahko bili
> dosti boljsi, ce bi vecino clankov pisalo *vsaj* 5 ljudi.

Pisalo jih je veliko vec, kot pet. Predlagam ti, da kje poisces katerekoli
"Racunare" iz katerega koli obdobja in preveris svojo trditev.

> Ce res ima kdo kaksno novinarsko zilico, naj napise clanek v anglescini in ga
> da v LJ.

You must be joking, right? :)

LP
Darko