[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sob Sep 12 18:17:49 CEST 1998

Lepo pozdravljeni !

Spodaj bom matematicno obdelal pojav ki sem ga opazil.
Trditev:
   "Ce bom jest napisu en clanek o instalaciji linuxa, se bo takoj najdu
    nekdo ki bo najdu napake v clanku in bo po celi Sloveniji razsiru da
    sem bedak in da je on ful bolj pameten od mene."
Prispodoba:
    Ce poistovetimo clanek v reviji z emailom na lugos-list
    smo opazili, da se je naslo nekaj individualcev, ki se ne strinjajo z
    mano in so po celi listi razsirili, da sem bedak.
Ugotovitev:
    Res je, da sem se mogoce zmotil glede stevila prebivalstva Hrvaske,
    ker sem ga pac ocenil, po domace povedano, na oko. Tudi sem na oko
    ocenil, da je na Hrvaskem vec racunalniskih znalcev kot v Sloveniji.
    Sklep sem naredil priblizno takole: ker smo bili s hrvasko do pred
    kratkim v isti uniji = Yugoslaviji in smo imeli priblizno enake
    standarde in enako urejeno solstvo je pri njih nastalo
    procentualno, na stevilo prebivalstva gledano, priblizno isto
    stevilo racunalniskih znalcev kot pri nas. Ker je prebivalcev na
    Hrvaskem nekajkrat vec kot v Sloveniji pomeni to enostavno
    nekajkrat vecje stevilo racunalniskih znalcev kot v Sloveniji =
    bistvo sporocila:

    "visoko racunalnisko izobrazenih pa sploh vec." = vecji trg

	Spodaj navedeni gospod, je stevilo LinuX
    znalcev poistovetil kar s stevilom prikljuckov na Internet kar pa
    niti priblizno ni isto in je zelo odvisno od drzavne politike razvoja
    telekomunikacij in informacijske tehnologije. By the way, LinuX lahko
    pride tudi do izraza brez prikljucka na Internet, saj se lahko uporabi
    za nesteto koristnih stvari, ko so embedded sistemi, strezniki v
    lokalnih mrezah, orodje za spoznavanje UniX sistema programiranja in
    podobno. Nikjer ne pise, da ga Hrvati ne uporabljajo ravno za te
    zaprte sisteme, ker jim je ta trenutek dostop do Interneta pac malce
    predrag.
Zakljucek:
    Spodaj navedeni gospod in nekaj njegovih kolegov je potrdilo mojo
    zgornjo trditev. Vedno se najde nekdo, ki bi rad bil bolj pameten in
    soli pamet, ceprav na koncu pride do istega zakljucka kot jaz:
Dokaz:
    "Skratka - Hrvati so malce za nami. Imajo pa vecji trg."
Povzetek:
    Torej, dragi moji kolegi, jaz priznam, da na svetu obstaja na miljarde
    pametnejsih ljudi kot sem jaz in tudi spodaj navedeni gospod in
    njegovi kolegi so verjetno med njimi; sploh, ker je potrdilo o mojem
    znanju se vedno na papirju Srednje pomorske sole Portoroz in se glasi
    Ladijski strojni tehnik. Vendar imajo lahko tudi tako butasti ljudje
    kot sem jaz vasih prav. In ce imajo, si ne zelijo, da jim pametnejsi
    ljudje, ki imajo mogoce celo potrdila univerz, da so pametnejsi,
    serjejo po glavi z mesanjem pticjega mleka, samo za to, da se pokazejo
    v javnosti, da so se zivi in da so se pametni. Ce so, spodaj navedeni
    gospod in njegovi kolegi, Slovenci, je uresnicena tudi moja druga
    trditev in sicer:

    "Poleg tega hrvati niso taki, da bi srali drug po drugem, Slovenci pa smo."

    kajti spodaj citirano pismo sem obcutil kot sranje po moji glavi.
    Kakrsen koli reply na lugos-list bom razumel kot dodatno potrditev
    zacetne trditve.

vdano Vas, Rok Krulec aka Tantadruj

P.S.#1: Kakrsenkoli reply na lugos-list bom razumel kot dodatno
        potrditev moje zacetne trditve.

P.S.#2: Jaka: Podpredsednik LUGOS-a mora po moje imeti ugled znalca, kar pa
              pri meni ocitno ne velja :)

QUOTED MESSAGE FOLLOWS:

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist