[ LUGOS ] distribucija

Jaka Mele jack na lugos.si
Čet Sep 24 10:17:46 CEST 1998

On Thu, 24 Sep 1998, Rok Krulec wrote:

> Do zacetka novembra bom imel sestavljeno core distribucijo, ki bo lahko
> osnova vsaki nadaljnji distribuciji, bodisi za heavy load internet
> serverje ali za hisno dial-up masino z X-si. S pripravljenjem osnove LinuX
> distribucije se ukvarjam ze kar nekaj casa, moj zadnji dosezek pa je DNS
> in Mail streznik za nas fax, ki sprejema mail za cel fax, stoji na eni
> disketi in se boota na vsakem racunalniku na nasem faxu, uptime pa mu je
> danes ze 211 dni = to ni izziv za hekerje ampak referenca.
> 	Jaz sem si easy 2 install zamislil like LinuX for Windows: zadeva
> [...]

SUPER!
Tole se mi zdi enkratna zadeva, ki bi jo moral LUGOS podpreti. Pozivam
torej vse interesente, ki mislijo da bi lahko kaj pripomogli k razvoju te
"nase" distribucije, da se oglasijo privat meni, ali pa Roku. - bomo
naredili novo mailing listo in se organizirali.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist