[ LUGOS ] distribucija

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Sep 24 09:35:30 CEST 1998

On Wed, 23 Sep 1998, Jaka Mele wrote:

> A pozna kdo kaksno linux distribucijo, ki bi bila cimmanj okrnjena (bi
> imela vse pomembne in najpogostejse stvari), hkrati pa je ne bi bilo cez
> cca 200 mb?
>
> Zakaj - za na CD, prilozen kaksni slovenski rac. reviji. No - fino bi bilo
> imeti tudi cimlazji setup/ navodila v slovenscini.. Ampak...
>
> Pred casom se je pojavila ideja o izgradnji take distribucije, katere
> glavni namen bi bil sirjenje in sirjene ter reklama linuxu.. Torej easy to
> install , po moznosti cimvec v slovenscini... Ko enkrat uporabnik vidi ,
> [...]

Do zacetka novembra bom imel sestavljeno core distribucijo, ki bo lahko
osnova vsaki nadaljnji distribuciji, bodisi za heavy load internet
serverje ali za hisno dial-up masino z X-si. S pripravljenjem osnove LinuX
distribucije se ukvarjam ze kar nekaj casa, moj zadnji dosezek pa je DNS
in Mail streznik za nas fax, ki sprejema mail za cel fax, stoji na eni
disketi in se boota na vsakem racunalniku na nasem faxu, uptime pa mu je
danes ze 211 dni = to ni izziv za hekerje ampak referenca.
	Jaz sem si easy 2 install zamislil like LinuX for Windows: zadeva
laufa na umsdos filesystemu na msdos ali fat32 podlagi in se lahko zato
instalira/deinstalira z Windowsov. Naredi oz. dobi se program ki Linux
pozene iz Windowsov.
	Na CDju bi bil se imenik DOX, kjer bi bila zbrana vsa slovenska
literatura o LinuXu, na LUGOS pageu sem videl, da je je ze kar nekaj.
	Idej je se polno kosaro, in jih izpovem, ko se bo zacelo resno delat.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist