[ LUGOS ] Problemi z ethernet

andy andy na here.ml.org
Čet Sep 24 07:03:03 CEST 1998

Hojla!

Doma ima 5 PC-jev. Enega imam za firewall in ima dve mrezni kartici (btw
vse kartice so ene noname NE2000 PCI kartice), eno za cable modem, druga
pa je prikljucena na HUB. Iz HUBa imam potem potegnjene zice naokoli.
Hub je tudi noname 10MB.

                        +--------------[pak]
-------[FIREWALL]-----[HUB]------------[zak]

Sedaj pa problem vceraj se mi je ze drugic zgodilo da sta se videla
navzkriz pak-mak in firewall-zak. Ce sem na recimo zaku dal ping mak, se
ni nic zgodilo, in obratno. Vse skupaj je bilo v takem stanju toliko
casa dokler nisem izklopil vseh zic iz HUBa in jih nazaj vklopil.

A ima kdo kaksno idejo kaj bi to lahko bilo?
BTW, za lokalno mrezo uporabljam IPje 192.168.1.*
firewall = 1, pak =50...

					Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist