[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Pet Sep 11 20:00:42 CEST 1998

Rok Krulec wrote:

> V Sloveniji je 2mio ljudi, v Croatii je 10mio ljudi od tega je

Od kod si prevzel podatek, da je na Hrvaskem 10 mio ljudi?

> [...]
> racunalnisko izobrazenih pa sploh vec. (z visoko mislim != uporabniki windows)
> Poleg tega hrvati niso taki, da bi srali drug po drugem, Slovenci pa smo.
>         Ce bom jest napisu en clanek o instalaciji linuxa, se bo takoj najdu
> nekdo ki bo najdu napake v clanku in bo po celi Sloveniji razsiru da sem
> bedak in da je on ful bolj pameten od mene = revija bo slabo sprejeta. Na
> drugi strani pa ce napisem clanek o asociativnih nevronskih mrezah in
> njihovih aplikacijah na Linux-u me bodo mel pa za ful pametnega u bistvu
> bom pa marmelado nakladu in folka ne zanima = naklada spet pade.

Najprej je treba napisat clanek, potem sledi ostalo.

>         Po moje bi blo treba kasno Pasadeno prepricat da da v Monitor
> LinuX prilogo, ki jo ureja LUGOS in vsak mesec pripravi clanke. =Jack ti
> pises za te revije a lahko kej urihtas ? Pa v Win.Ini sem vcasih taksnih
> clankov vidu en kup, zdej ne vem kako je, ampak jaz sem se iz tistih bogih
> clankov krneki naucu.

Predlagam ti, da poklices na zalozbo Pasadena in govoros direktno z urednikom
Samotom Kuscerjem. Pri oblikovanju priloge je poleg dobrih piscev, ki jih mora
biti nekaj takih, ki so pripravljeni objavit vsaj en prispevek mesecno, potrebno
dobiti tudi urednika, ki pozna to podrocje. Vse to je posel, ki ga se tako dobra
ideja ne uresnici. Le tisti, ki se bi tega lotil.

Tem za taksno prilogo je veliko. Od samih predstavitev OSa (najprej kot UNIXa
nasloh, potem zgodovine nastanka, do sedanjih tem, ki bi obdelale razlicne
distribucije Linuxa), do predstavitve okolja X-windows, ter posameznih
aplikacij, ter orodij za administriranje (npr. backup/restore, tiskanje
v UNIX.Linux okolju, Slovenski nabor tako na zaslonu kot na tiskalniku, itd..).
Snovi prav gotovo ne manjka, ce se hkrati napise par besed o zanesljivosti,
UNIX/Linux okolja, ter, da se je z prihodom Windows igrac drasticno povecala
toleranca celo najbolj odgovornih oseb v podjetjih, ki odlocajo o nakupih o
tem, da je ze res, da so Windowsi sicer za en drek in nestabilni in dragi in
vse, ampak je zadaj mocno podjetje in njihov superiorna tehnicna podpora, je
potem mozno, da bi taka priloga lahko tudi zagledala luc dneva.
Ampak, treba bo pisat.. :)

> Do takrat ko bo izhajala priloga v Monitorju pa se narocte na
> LinuxJournal pa bo.

Yeah, right.. :) Zagotovo lazje, kot zavihat rokave in pisat clanke, ker bi
jih naj pisal "nekdo drug".. :)

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist