[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Jaka Mele jack na lugos.si
Pet Sep 11 20:16:35 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Rok Krulec wrote:

> V Sloveniji je 2mio ljudi, v Croatii je 10mio ljudi od tega je
> procentualno vec racunalnisko izobrazenih kot slovencev, visoko
> racunalnisko izobrazenih pa sploh vec. (z visoko mislim != uporabniki windows)

No, Rok je pac hotel povedati da jih je precej vec... Skratka toliko, da
lahko rac. revije bolje zivijo, in pisejo za sirsi krog (tudi vsebinsko).

> 	Po moje bi blo treba kasno Pasadeno prepricat da da v Monitor
> LinuX prilogo, ki jo ureja LUGOS in vsak mesec pripravi clanke. =Jack ti
> pises za te revije a lahko kej urihtas ? Pa v Win.Ini sem vcasih taksnih
> clankov vidu en kup, zdej ne vem kako je, ampak jaz sem se iz tistih bogih
> clankov krneki naucu.

Svoj cas sem pisal za Win.Ini o Linuxu... Potem sem se "izpraznil",
oziroma nisem spoznal nic tako novega, da bi se mi zdelo o tem pisati,
brez da bi se pocutil kot da nekaj brezveze nakladam o necem o cemer sploh
pojma nimam... :)  No - sem pa povabil prav na tej listi tudi druga
zainteresirane, da bi kaj napisali za nase revije, pa se je javil samo
eden ali dva, potem pa je vse zamrlo...

Cisto mimogrede, v novem Monitorju bo en moj clancic (1 stran) na temo
Linuxa.. - da ne boste mislili, da so nase revije proLinux usmerjene -
niso!, samo ne najdejo kvalitetnih piscev... Mislim da se nobena slovenska
rac. reviji ne bi branila vsak mesec objaviti par strani na temo linuxa -
ampak nekdo se jim mora ponuditi da to napise. Jaz imam zal prevec drugih
obveznosti in vec kot kaj obcasno ne morem sproducirati.

Ce pa kdo je sposoben, naj pise kolegom urednikom:

samo.kuscer na pasadena.si (Monitor)
tomaz.savodnik na mojmikro.delo-revije.si (Moj Mikro)
zoran.banovic na win-ini.si (Win.Ini)

Voila! :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist