[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Sep 11 19:43:46 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Kristjan Kosic wrote:

> Torej meni je tudi ideja o slovenski reviji linux elo vsec... tudi ce bo
> izhajala v manjsih kolicina.. je pa zato lahko cena malo visja... ce primerjamo
> cene z drugimi revija kot je recimo Vidi ali bug....
> Samo kdo bi bil zaloznik in podobnoe...
V Sloveniji je 2mio ljudi, v Croatii je 10mio ljudi od tega je
procentualno vec racunalnisko izobrazenih kot slovencev, visoko
racunalnisko izobrazenih pa sploh vec. (z visoko mislim != uporabniki windows)
Poleg tega hrvati niso taki, da bi srali drug po drugem, Slovenci pa smo.
	Ce bom jest napisu en clanek o instalaciji linuxa, se bo takoj najdu
nekdo ki bo najdu napake v clanku in bo po celi Sloveniji razsiru da sem
bedak in da je on ful bolj pameten od mene = revija bo slabo sprejeta. Na
drugi strani pa ce napisem clanek o asociativnih nevronskih mrezah in
njihovih aplikacijah na Linux-u me bodo mel pa za ful pametnega u bistvu
bom pa marmelado nakladu in folka ne zanima = naklada spet pade.
	Po moje bi blo treba kasno Pasadeno prepricat da da v Monitor
LinuX prilogo, ki jo ureja LUGOS in vsak mesec pripravi clanke. =Jack ti
pises za te revije a lahko kej urihtas ? Pa v Win.Ini sem vcasih taksnih
clankov vidu en kup, zdej ne vem kako je, ampak jaz sem se iz tistih bogih
clankov krneki naucu.

Do takrat ko bo izhajala priloga v Monitorju pa se narocte na
LinuxJournal pa bo.

Rok

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist