[ LUGOS ] Par idej in vprasanj...

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Sep 8 12:23:34 CEST 1998

On Tue, 8 Sep 1998, Rok Krulec wrote:

> Samba related #1: zanima me, zakaj mi Wintendozi ne najdejo LinuX samba
>    serverja, ce imam nastelano drugacno Workgroup ko Wintendozi, ce nastelam
>    isto laufa vse normalno in masine se najdejo.

Ce v windozih direktno mapiras sambo, bi moralo delati. Ce tezi, nastavi
DNS za server in kliente. Tudi reverse look-up. Meni zaradi tega enkrat ni
delalo kakor bi rad.

> Samba related #2: prenos preko sambe kre tok pocas da glava pece, a kdo ve
>    zakaj ? Sem ze unicu kr ene par CDjev, ker sem jih peku s samba
>    serverja na Windoz masino. In Windoz masine na Windoz masino gre pa
>    hitro in tud CDji se pecejo OK.

Ja, nekaj podobnega se mi dogaja, pa ne na vseh serverjih. Je pa res, da
nisem pekel CDjev s sambe. Zdi se mi, da mi starejsa verzija dela hitreje,
ampak to je zgolj obcutek.

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si