[ LUGOS ] Par idej in vprasanj...

Borut Mrak borut na please-use-reply-to-address.com.arnes.si
Tor Sep 8 14:04:10 CEST 1998

On Tue, 8 Sep 1998, Rok Krulec wrote:

> Windoz related: A kdo ve v katerm DLLju imajo Windozi skrit dialog window
>    za ShutDown masine, pa kje bi dubu specs za tak DLL. Bi dodal zraven se
>    eno opcijo in sicer Goto LinuX.

Jaz imam (popravek: sem imel) eno ikonco ki je shutlna windoze in loadala
linux. v bistvu frontend za loadlin, ki je najprej sel ven iz graficnega
nacina in potem pohodu M$$HIT. Stvar je mislim bla linux95 ali nekaj
takega.

Po mojem se ne splaca kliknit start->shutdown->goto_linux->OK, ce lahko
samo dvakrat kliknes na namizje.

Just my 0.02 SIT :-]

> P.S#2.: Sem dubu en flash, ko sem iskal program, ki bi mountal ext2fs iz
>    Windozov: A nebi blo fejst da bi mel program ki bi znal vse kar zna
>    PartitionMagic, pa bi znal se mountat ext2fs pa bi pol kr z Wintendozov
>    instalirov LinuX. Ce je kaksen ki se spozna na particije in FSje se mi
>    naj oglasi, pa naredimo kaksno FREEWAREZ komponento za Builder al pa Delphi.
>    Pomoje bi ratal se vec LinuX userjev, ce bi jim olajsali instalacijo.
>    Korak naprej je ze tudi ZIPSlack ampak to je se bolj funkee.

Umm? A ne ze obstaja nekaj, kar zna brat ext2 particije iz wintendotov?
Meni sicer ni delalo, ker sem imel instaliran system commander, vendar
baje drugemu folku dela.

> P.S#3: Kaj se res ne da kaksnih vecjih SLO prodajalcev masin ala
>    Yerovshek, Comtron i.p.d. prepricat da bi ponujal tudi LinuX zraven
>    svojih mashin, pa bi se se kaksno delovno mesto za kaksnega iz
>    lugos-list najdlo.

Jaz vem le, da ce mi nocejo prodat racunalnika _brez_ tistega kvazi OS-a
jih sploh ne pogledam. Neverjetno, toda eni ti enostavno hocejo poturit
zraven se [CENSORED] <--- saj vemo kaj je to, ne? :-]
Bi pa bilo lepo, ce bi lahko dobil preinstalled linux.

> P.S#5: Letos je prepozno, ma drugo leto bi lahko organizirali LUGOS na
>    Triglav, z LUGOS majckami pa to.

Shure. Jaz bi rad enkrat sel na Triglav :-]

--
|Borut Mrak a.k.a. PyO-GEniC  | bibi na rulz.org         |  phone: +386|

Dodatne informacije o seznamu Starilist