[ LUGOS ] Par idej in vprasanj...

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Sep 8 11:52:04 CEST 1998

Howdee,

Samba related #1: zanima me, zakaj mi Wintendozi ne najdejo LinuX samba
   serverja, ce imam nastelano drugacno Workgroup ko Wintendozi, ce nastelam
   isto laufa vse normalno in masine se najdejo.

Samba related #2: prenos preko sambe kre tok pocas da glava pece, a kdo ve
   zakaj ? Sem ze unicu kr ene par CDjev, ker sem jih peku s samba
   serverja na Windoz masino. In Windoz masine na Windoz masino gre pa
   hitro in tud CDji se pecejo OK.

Homemade related #1: a kdo ve kje kupit kaksen custom resolution LCD
   display v Sloveniji in ce ima kdo kako referenco ala URL, kako to zadevo
   potem usposobit = ala LCD graficne karte, programiranje e.t.c.
   Zanima me za barvne DSTN in TFT displaye kakortudi za mono oz.
   pixeldriven - cena je irelevantna. A je ze kdo kej tazga delu in je
   freeware ?

Homemade related #2: a je ze kdo prkljuceval PC ATX maticno plato na
   avtomobilsko napajanje in ce je to sploh mozno, a rabijo bit kaksni
   low-power-consumption procesorji in diski ? Ce je ze kdo kej tazga
   naredu pa ce je freeware, se priporocam za nacrt ali nasvete.

Homemade related #3: A se ze v Sloveniji ze kupi kje fingerscanner kaksne
   normalne velikosti; ne ala tisti 10x20x10cm FingerScan(TM), ki ima se
   en kup funkcij brezveze. I need plain vanilla fingerscan, ki se
   bilokako prkljuci na PC.

CD-ROM production: Kje v Sloveniji se da najceneje natiskat vecjo kolicino
   = serije od 10.000 do 100.000 CDjev oz. kdo je najugodnejsi zaloznik
   CDjev v Sloveniji in ali ce kdo ve ce je eno podjetje lahko
   samozaloznik in uporablja samo storitev tiskanja. Ce ima kdo kaksno
   idejo glede zgornjega bi prosil za razlicen odgovor kot je v stilu
   "Kupi WinIni in poglej reklame", zanimala bi me bolj mnenja tistih ki so ze
   kdaj sli cez tak proces oz. imajo dober pregled nad trenutno situacijo
   v Sloveniji.

Network related: A je ze kdo upgradeal mrezo na IPv6 in kaksni so
   komentarji in ali je kdo zainteresiran sprobat VirtualPrivateNetzwerking
   z mojo mrezo.

Ce-BIT: A gre kdo na Ce-BIT drugo leto = 1999 in ce kdo ve preko ktere
   agencije se najbl splaca ?

Windoz related: A kdo ve v katerm DLLju imajo Windozi skrit dialog window
   za ShutDown masine, pa kje bi dubu specs za tak DLL. Bi dodal zraven se
   eno opcijo in sicer Goto LinuX.

Shareware related: Ce sem jest napisu en program in ga proglasim za
   shareware in hocem met 5$ zanjga. A kdo ve kako bi jest uredil, da bi
   kekci preko Interneta kr svoje CreditCard numberje pisal noter in bi
   jest potem kesh dvigoval na nasih bankah. Se pravi zanima ma, kako je z
   bancnimi posli in s tem v zvezi. U glavnem je stvar taka, da sem napisu
   en glup freeware proggy in sem ugotovil, da ga uporablja ze vsaj 30.000
   ljudi. Heh, ce se 1% teh odloci za nakup je to 1500$. HUH.
   (Se opravicujem za neLinuX related vsebino vprasanja)

= Rok Krulec aka Tantadruj

P.S#1.: A veste da bo en kekec v U.S.A. kr samsebe klonirov. Zarodek bo pa
   njegova zena nosla. HHehh, gremo klonirat Linusa Torvaldsa, da bodo
   mel tud nasi otroci kej pametnega za pocet.

P.S#2.: Sem dubu en flash, ko sem iskal program, ki bi mountal ext2fs iz
   Windozov: A nebi blo fejst da bi mel program ki bi znal vse kar zna
   PartitionMagic, pa bi znal se mountat ext2fs pa bi pol kr z Wintendozov
   instalirov LinuX. Ce je kaksen ki se spozna na particije in FSje se mi
   naj oglasi, pa naredimo kaksno FREEWAREZ komponento za Builder al pa Delphi.
   Pomoje bi ratal se vec LinuX userjev, ce bi jim olajsali instalacijo.
   Korak naprej je ze tudi ZIPSlack ampak to je se bolj funkee.

P.S#3: Kaj se res ne da kaksnih vecjih SLO prodajalcev masin ala
   Yerovshek, Comtron i.p.d. prepricat da bi ponujal tudi LinuX zraven
   svojih mashin, pa bi se se kaksno delovno mesto za kaksnega iz
   lugos-list najdlo.

P.S#4: Rad bi se opravicu g.Blaz Antonic-u <blaz.antonic na guest.arnes.si>
   za zadnjic, ko sem ga preko lugos-prog ozmerjal za zakrknjenega
   radioamaterja. Se je izkazalo, da je kr fajn decko, ki rade volje kej
   pove. Se pravi, moje iskreno opravicilo.

P.S#5: Letos je prepozno, ma drugo leto bi lahko organizirali LUGOS na
   Triglav, z LUGOS majckami pa to.

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist