[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Kristjan Kosic kristjan.kosic na pro-bit.si
Pet Sep 11 21:06:54 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, you wrote:
>, progresivni uporabniki Linuxa pa naj razmislijo, kako uspesno bi se
>prodajala revija o Linuxu v sloveniji :)
>Koliko izvodov mislis da bi, realno, lahko prodali? 100, 200, celo 1000?
>Kdo, razen clanov LUGOS, pa se to ne vsi, bi kupil revijo? Kdo bi, realno
>gledano, pisal dovolj objektivne clanke? (ce izvzamemo fanaticne linux
>userje, ki pljuvajo po Windowsih)?
>
>Dejstvo je, da ce hoces linux temeljito obdelovati, moras iti v hude
>podrobnosti, kar pomeni, da rabis veliko prostora. Ce hoces veliko prostora,
> [...]
Torej meni je tudi ideja o slovenski reviji linux elo vsec... tudi ce bo
izhajala v manjsih kolicina.. je pa zato lahko cena malo visja... ce primerjamo
cene z drugimi revija kot je recimo Vidi ali bug....
Samo kdo bi bil zaloznik in podobnoe...

Kaksni predlogi ???
--
] name: Kristjan Kosic			[
] e-mail: kristjan.kosic na pro-bit.si	[

Dodatne informacije o seznamu Starilist