[ LUGOS ] Popularizacija linux-a

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Pet Sep 11 19:20:01 CEST 1998

hehe sej ni nobeden razmisljal o nekem  "slovenija linux journal" kateri bi mev
naklado tam nekje severno od raja. pac pa sem pohvalil potezo hrvaskega
casopisa. zdi se mi, da nek nas comp casopis ne bi izgubil svojih bralcev, ce bi
vtaknu npr eno tematsko stran posveceno linuxu. stavim da jih Vidi ni. in hej
prav mogoce bi ga kupu kak "novi clovek". heh jez sem kupu prvic Vidi prov zarad
tega. and damn man they've got a new costumer.

lp jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist