[ LUGOS ] modem

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Okt 17 14:45:26 CEST 1998

Howdy!

On Sat, 17 Oct 1998, Ljubo Brglez wrote:

> To mas prav, vendar dvomim da se bo zgodilo. Win izdelki so prevladali
> tudi na tem trgu... Tako npr. nisem mogel dobit navadne tipkovnice,
> ampak to z dodatnimi windows gumbi. Zalostno.

No ja, ampak vsaj v tem konkretnem primeru (tipkovnica) ne moremo govoriti
o Win* polizdelku. Te tipkovnice so pac cisto spodobno delujoci izdelki z
dodatnimi gumbi. Dokler zaradi teh gumbov kaksna stvar ne neha delovati,
me nic ne motijo. Sicer pa sem se sam ze cisto navadil na tele Win
tipkovnice. Ne vem, kako bi si sicer preuredil tipkovnico za uporabo
krilatih znakov.

Peace!
  Mkx