[ LUGOS ] RH5.1 kernel

Matic tic-tac na geocities.com
Sob Okt 17 15:00:53 CEST 1998

Miha Tomsic wrote:

>         Hojla!
>
> Po uspesni instalaciji RH5.1 sem imel cel kup problemov z moduli za zvok,
> zato sme se enkrat prevedel kernel in izbral svoje module. Do tu vse lepo
> in prav, ampak potem sem jih instaliral z "make modules_instal" in jih RH
> ob bootanju ni nasel, ker ni znal narediti linka preferred -> 2.0.34.
>
> Potem sem preimenoval zImage v vmlinuz-2.0.34-0.7 in ga dal v /boot
> direktorij, preimenoval /lib/modules/2.0.34 v /lib/modules/2.0.34-0.7 in
> sele potem je zadeva zalufala. Zdaj pa me zanima, ce je kaksna bolj
> [...]

Meni se je dogajalo nekej zlo podobnega, potem ko sem pa popravil
rc.sysinit tako da je najdel nov kernel, je vse delalo uredu... Aja, se
vedno mi pa ob bootu napise da ne more odpret
/lib/modules/preferred/modules.dep

lp
Matic

--
Life is like box of chocolates - U never know when UR gonna need one.

Dodatne informacije o seznamu Starilist